BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, August 4, 2012

Ukhuwwah Terindah


Salam.
Lama sungguh tak update blog ni. Sebenarnya, NKI-32 ni dah lama dah. Baru sekarang terasa nak update. Hehe...

Alhamdulillah, pengalaman yang ditimba bersama rakan-rakan BADAR SBP seluruh Malaysia, insyaAllah akan dimanfaatkan di sekolah. Pulang saja daripada kem ini, wakil SMSKB yang terdiri daripada Cik Mai dan lima orang pelajar lagi dah bermesyuarat untuk Pelan Tindakan BADAR tahun depan. Semoga dapat berjalan lancar.

Oh ya,
Nak cerita pasal NKI kali ini, alhamdulillah, sangat bermakna buat Cik Mai. Kami dibahagikan kumpulan. Dan, di situlah ukhuwwah erindah terjalin. Bermula dengan LDK, tazkirah spontan, forum spontan dan Rehlah Berfokus... kami dapat memahami apa ertinya pemimpin.

Cik Mai tak bawa kamera ke sana. Tapi, tak mengapalah, semoga Allah pertemukan Cik Mai dengan rakan-rakan NKI nanti.

Di kem ini juga, Cik Mai dapat berkonsi ilmu dengan wakil KISAS ketika makan malam sempena perasmian NKI. Memang diaorang berpengetahuan luaslah. Tak rugi pergi ke sana.

Dan, dapat seorang kawan dari SMAP Kajang yang sangat peramah, Izzati. Tapi sayang, cari kat facebook tak ada pulak... adalah add seorang budak SMAPK ni, tapi tak approve pon lagi...ntang NKI... malas nak cerita dari A-Z... cukuplah sekadar berkongsi perasaan tentang pengalaman di sana. Sekian-Cik Mai

Setakat itu saja te

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...